среда, 10. јул 2024.

Tetka Olgin voćni kolač

Ovo je brzinski, letnji kolač sa piškotama, kremom i bilo kojim voćem, koje vam je pri ruci, od malina, jagoda, borovnica, ribizli, ananasa, banana a možete kombinovati i više različitih voćki. Vrlo se osvežavajući i neverovatni se brzo pravi, nema paljenja pećnice, malo mućenja mikseom i gotovu.






Sastav:



2 kutije piškota
3 kisele pavlake
100 g. šećera u prahu
1/2 litra slatke pavlake
2 vanilin šećera 
500 g. voća


Priprema:



Ostavite malo voća sa strane, radi ukrašavanja torte. 

Na dno činije stavite red piškota. 

Umitite kiselu pavlaku sa prah šećerom i 1 kesicom vanilin šećera. 

Preko piškota stavite 1/2 kreme od kisele pavlake i lepo poravnajte. 

Odozgo stavite voće. 

Preko voća stavite drugu polovinu kisele pavlake da prekrije voće. 

Na kremu stavite drugi red piškota i preko toga slatku pavlaku, koji ste umutili sa jednim vanilinom šećerom. 

Odozgo ukrasite voćem. Ja sam je namerno ištipala sa svih strana, ovo nije torta koja treba da bude perfektno ravna, meni je barem tako lakše. 

Takođe sam iskoristila za ukrašavanje krajeve piškota, koje sam prilikom spremanja isekla, jer nisu mogle da stanu u činiju celom dužinom. Efekat mi se svideo. 

Odozgo ukrasite sa voćem.

Stavite je u frižider, pre upotrebe, da se sastojci prožmu, idealno bi bilo da odstoji cele noći, piškote će omekšati i svi sastojci će se lepo sjedinjti.




Нема коментара:

Постави коментар