понедељак, 12. април 2021.

Pesto od oraha

Pesto od oraha, pesto od bosiljka, pesto od rukole. Svaki različiti, a svaki poseban na svoj način. Ovaj pesto sam koristila za recept Lepinjice sa pestom od oraha, a možete ga koristiti ili kao namaz ili za začinjavanje pašte na primer



Sastav: 


50 g. oraha
40 g. pinjola ja sam zamenila sa oljuštenim bademom
2 dl. pavlake
2 čena belog luka
3 supene kašike maslinovog ulja
4 do 6 supenih kašika rendanog parmezana
so vam ne treba, jer je parmezan dosta slan


Priprema:


Dva su načina na koji možete praviti pesto, prvi je pesto tučen u avanu, a drugi je u multipraktiku, ako nemate volje ili nemate avan, mada je u avanu svaki pesto mnogo ukusniji.


Avan način:


Stavite u avan orahe, bademe, beli luk i počnite da usitnjavate. Napomena je da ako niste do sada koristili avan, nemojte tući sve vreme u avanu tučkom kao da zakucavate eksere, već udarite par puta po orasima i bademima, čisto da ih malo razbijete  i onda kada se malo usitni pritiskajte masu tučkom i okrećite površinu tučka levo i desno, kao da navijate sat. 

Polako dodajte ulje, i parmezan i radite smesu, dok ne dobijete kompaktnu masu.

Važna napomena: Ja sam dodala 6 kašika rendanog parmezana i bilo nam je malo slanije. Moja preporuka vam je da stavite prvo 4 kašike rendanog parmezana i kada je pesto gotov, probajte ga, ako fali ukusa dodajte i ostatak parmezana.

Na kraju dodajte i pavlaku i sve lepo sjedinite.


Ako želite da koristite sekcalicu redosled je isti.


Prvo usitnite orahe, bademe, parmezan i beli luk, zatim dodajte u mlazu polako maslinovo ulje, a na kraju i pavlaku, dok ne dobijete kompaktnu masu.

Stavite pesto u hermetički zatvorenu činiju i ostavite u frižider. 

Нема коментара:

Постави коментар