недеља, 18. април 2021.

Kukuruzne pogačice sa paradajzom

Evo još jednog recepta našeg sjajnog Gennara Esposita. Jednostavne, a preukusne pogačice od pšenčnog i kukuruznog brašna. Odozgo možete staviti kao ja paradajz konfit u ulju, ili sveži paradajz ili nešto treće što preferirate, mada je meni ova kombinacija sa paradajzom odlična, jer mu paradajz daje izvesnu sočnost i svežinu



Potrebno za testo:

650 g. mekog brašna tipa "00"

350 g. kukuruznog brašna

20 g. soli

150 ml. maslinovog ulja

1/2 lit. vode

5 g. svežeg kvasca

i još:

750 g. trešnjica paradajza

150 ml. maslinovog ulja

1 supena kašika suvog origana

bosiljak

soli

ili ako imate Paradajz confit u ulju

Priprema:

Kao prvo pripremite paradajz.

Isecite paradajz trešnjice na pola po dužini, pomešajte sa maslinovim uljem, začinima i malo soli i ostavite da se tako marinira.

Ja uvek u zimnici imam već pripremljen Paradajz confit u ulju i toplo vam ga preporučujem da ga napravite i za ovu priliku a prilikom pripreme drugih jela. U pretraživaču ukucajte Paradajz confit u ulju i prikazaće vam se svi recepti u kojima sam ga koristila.

Priprema testa:

Izvadite kvasac da se smlači na sobnoj temperaturi par minuta,

Zatim ga rastvorite u 1/2 lit. vode, ja sam dodala i kašičicu šećera, mada nije bilo naznačeno u receptu.

Promešajte 650 g. običnog mekog brašna, 350 g. kukuruznog brašna i dodajte i 20 g. soli.

Napravite udubljenje u brašnu sipajte vodu sa kvascem i 150 g. maslinovog ulja. 

Mesite sve, ja sam radila mikserom, jer je testo dosta tečno 5 minuta. 

Zatim ga ostavite da miruje 10 minuta, a zatim ga ponovo mesite 10 minuta. 

Prekrijte testo providnom folijojm, ostavite ga tako da miruje 20 minuta, a zatimga ponovo malo premesite i ponovo ga prekrijte i ostavite da narasta dok ne udbostruči volumen.

Kada je testo dovoljno naraslo, premesite ga i vadite kašikom gomilice težine 70 g.

Položite ih na pobrašnjenu radnu površinu.

Svaku gomilicu oblikujte u krug i ostavite da narasta još 10 minuta.

Za to vreme ćete taman oblikovati svo testo. 

Kada ste oblikovali svo testo krenite od onih prvih kuglica koje ste napravili, malo ih spljoštite prstima, da zadrže oblik kruga, sa blagim udubljenjem.

Pleh prekirte papirom za pečenje, slažite pogačice i na svaku odmah stavite paradajz koji je bio u marinadi.

Tako učinite sa celim testom i ostavite da narasta dok ne udvostruči veličinu. 

Rernu uključite na 200 stepeni i na toj temperaturi pecite narednih 5 minuta, zatim smanjite toplotu na 180 stepeni i pecite narednih 5 minuta. Na mojoj staroj rerni bilo je potrebno peći 10 minuta na 180. Videćete da je gotovo, kada podignete pogačicu, a na dnu je blago rumena.





Нема коментара:

Постави коментар