субота, 3. април 2021.

Tiho dinstana svinjska pečenica

Ja sam do sada uvek svinjsku pečenicu pripremala od prilike za jedan sat i to mi je uvek bilo onako taman. Pre neki dan sam čitala jedan recept i videla da je dinstaju na tihoj vatri dva sata, pa sam odlučila da probam. Uz to sam dodala kao i u nekim od prethodnih recepata jabuke i šargarepu, sa tim što sam ovaj put sve ostavila u celo, nisam ništa pasirala. Ovo jelo možete spremiti i sa masnijim komadom svinjetine na primer vratom, ili šta god već preferirate. Na kraju ćete dobiti sočno meso, a jabuke i šargarepa će se skoro karamelizovati



Potrebno:


1 svinjska pečenica 

maslinovo ulje

2 čena belog luka

malo više od pola čaše vina

1 jabuka

2 šargarepe

ruzmarin

salvija

so

biber


Priprema:


Pečenicu protrljajte dobro sa solju i ostavite tako da odstoji nekih 15 minuta.

Na maslinovom ulju na tihoj vatri prepržite pečenicu sa svih strana, da se zarumeni, da bi ste joj na taj način zatvorili sve pore, tako će ostati divna i sočna. Namerno sam naglasila na tihoj vatri da vam se ne bi desilo da vam na kraju prženja pečenice na dnu ostane zagoretina.

Pri kraju prženja dodajte i 2 čena belog luka grančicu rurzmarina i par listova žalfije, ali pazite da vam ne zagori beli luk.

Ako nemate sveže začine dodajte ih sušene.

Kada se pečenica zarumenela, nalijte sa vinom i ostavite da vino ispari.

Za to vreme očistite šargarepe, jabuke ne ljuštiti, već ih samo iseči na četvrtine i očistiti od središnjeg dela. 

Staviti šargarepe i parčad jabuke oko pečenice.

Nalijte sa vodom do pola mesa od prilike.

Poklopite, smanjite vatru na minimum i dinstajte pečenicu naredih dva sata. Na pola dinstanja je okrenite.

Negde 15 minuta pre kraja prekontrolišite, trebala bi voda skoro skroz da je isparila i da ostane saft od pečenja.

Ja sam uz pečenicu pripremila baren pirinač, koga sam prelila saftom od pečenja. 

Нема коментара:

Постави коментар