уторак, 26. јул 2022.

Breskve u vinu alla Mimi

Moja tetkan Mimi je znala sebi da napravi breskve u vinu, negde posle podne umesto kafe. Ja ću vam opisati dva načina na koji možete da ih spremite, prvi je njen, vrlo jednostavan, a drugi je moj način sa začinima. Ovo su mere za jednu čašu 




Prvi način 

Sastav:


Breskve

Suvo belo vino


Priprema:


Isecite breskve na komade i prelijte vinom. 

Poklopite i ostavite u frižideru sat vremena. 

Sipajte u čaše i konzimirajte. 

Na fotografiji se vide cimet i karanfilić kojim sam ja dodala, ali kako vino prethodno nije bilo kuvano, nisu dali nikakvog efekta. 




Drugi način 

Sastav:


1 do 2 breskve zavisi od veličine

2 dl. suvog belog vina

2 ravne kafene kašičice šećera

Mali komad cimeta

1 karanfilić


Priprema:


U šerpicu stavite vino sa karanfilićem, cimetom i šečerom da provri. 

Kad provri ostavite ga da se kuva još minut, a zatim sklonite sa vatre i poklopite. 

Ostavite ga da se prohladi, može da bude mlako, ali nikako vrelo.

Isecite breskve uzdužno na delove i stavite u vino,

Poklopite i ostavite par sati i frižideru da se dobro ohladi. 

Posle par sati izvaditi iz frižidera i uživati.



Нема коментара:

Постави коментар