четвртак, 5. септембар 2024.

Pohovane faširane šnicle sa sosom od jogurta

Čitam recept iz stare sveske i nemogu da verujem, napraviti faširanu šniclu, pa je pohovati. Svašta! Naravno radoznalost me je naterala da probam. Odličan rezultat, vrlo sočne i ukusne. Kao prolog smo imali špargle, koje se takođe lepo slaži sa sosom od jogurta 





Za faširane šnicle:


1 glavica crnog luka, može i mladi crni luk, bez zelenih peraja

Maslinovo ulje i puter

1 jaje

so, biber

2, 3 čena belog luka, može i beli luk u prahu


Za pohovanje:


1 jaje + malo soli

brašno


Jogurt


Priprema:


Mladi crni luk isecite na kolutove.  Ja sam ih iskoristila za ovo jelo, jer sam kupila mladi crni luk, koja li je sorta bila nemam pojma, srebrnjak nije sigirno. Sve u svemu bio je toliko jak i ljut da je bio neupotrebljiv i za salatu.

Ako nemate mladog crnog luka onda isecite na kockice glavicu crnog luka. 

Na mešavini maslinovog ulja i putera na tihoj vatri propržite lik, da svene. 

Prebacite luk, bez masnoće u činiju da se prohladi. 

Tiganj u kome se dinstao luk ostavite sa strane, trebaće vam za posle.

Kada se luk ohladio, dodajte mu mleveno meso, 1 jaje, so, biber i beli luk. 

Sve mesite rukama par minita, da se svi sastojci lepo prožmu. 

Prekrijete folijom činiju sa mesom i ostavite je u frižider narednih 30 minuta, 

Po isteku 30 minuta od mesa pravite faširane šnicle težine 100 do 150 g. kako više volite. 

Umutite jaje.

Svaku dobro pobrašnite sa svih strana i zatim ubacite u umućeno jaje u koje ste dodali malo soli.

Pržite faširane šnicle u ulju na srednjoj vatri. 

Kada su sve šnicle ispržene u tiganj u kome ste dinstala luk stavite 2 dl. jogurta i neka se zagreje, mešajte stalno, ne treba da provri. 

E sad u receptu je pisalo da se doda u jogurt ulje u kome su se pržite šnicle, ja to nisam uradila, jer mi to ulje na kraju nije ni na šta ličilo. Zbog pohovanja ove šnicle se duže peku od običnih faširanih šnicli i ulje nikako nije za dalju upotrebu. 

Ako vaše bude čistije možete ga malo dodati zbog arome, čisto 1 supenu kašiku.

Ja sam jogurt prelila preko špargli umesto preko šnicli, meni je tako bilo mnogo lepše. 

Kao prilog umesto špargli možete skuvati bilo koje povrće, lepo će ići sa jogurtom i kao laganiji prilog mesu.




Нема коментара:

Постави коментар