четвртак, 5. јул 2018.

Knedle od griza

Griz knedle moje mame. Odličnog ukusa, ne raspadaju se, meni prelepe jer nisu savršenog oblika, kreativno u neuredne. Ja lično ne preferiram kada su knedle sve pod konac, nekako mi je to kao industrijski proizvod, mora kod mene nešto malo da štrči




Sastojci:


1 jaje srednje veličine
1 kafena kašičica masti
55 g.+5 g. pšeničnog griza zavisi od veličine jajeta da li je srednje ili veliko tvz. XL ili XXL
malo soli

Priprema:


Umutite penasto jaje sa malo soli, dodajte 1 kafenu kašičicu masti i sve dalje mutite da vam se razbije mast.

Polako počnite da dodajete pšenični griz i mešajte neprekidno.

Masa za knedle ne treba da bude čvrsta, več kada se zahvati viljuškom i  podigne da pada u trakama. Verovatno nisam bila jasna, ali za knedle morate da se naučite iskustvom, nije ni svaki griz isti, niti su sva jaja ista, zato se proba. 

Supu stavite da ključa i kada vam supa proključa supenu ili kafenu kašičicu kojom ćete praviti knedle, umočite prvo u vrelu supu, a zatim zahvatajte masu za knedle. Na taj način vam se masa od knedli neće lepiti za kašiku.

Ja sam koristila malu kašičicu i lepo su mi na kraju kuvanja knedle narasle, vi ako više volite kožete koristiti i supenu kašiku i njome praviti knedle.

Operaciju spuštanja kašike u vrelu supu učinite pred svako novo zahvatanje mase za knedle.

Napomena: Pravite uvek probu sa jednom knedlom, ako se knedla raspadaja to znači da je malo griza i da ga treba dodati, još onih 5 grama griza.

Knedle kuvati u supi koja ključa, 20 minuta.

Videćete kako su knedle narasle.

Isključite supu, dodajte svež sitno seckan peršun i ostavite da odstoji još 5 minuta. 

Servirajte supu.


Нема коментара:

Постави коментар