недеља, 22. јул 2018.

Beogradska boranija na mleku

Evo još jednog jela ih detinjstva. Na njega me je podsetila moja drugarica Zibica. Nisam je dugo pravila, ali se dobro sećam ukusa. Moja mama je često pravila boraniju na ovaj način ili sa paradajzom i uvek smo je slatko jeli. Bašta mi je puna mlade žute boranije, prave domaće, ona što pukne kad se prelomi rukama. Kako je rodilo biće i za zimu.



Sastojci:


1 kg. boranije
1 luk arpadžik ili jedna glavica crnog luka
1 čena belog luka
1 litar mleka
ulje
so
peršun

Priprema:


Isecite sitno arpadžik ili crni luk. Ja više preferiram arpadžik, a vi koristite ono što možete.

Na ulju propržite sitno seckan crni luk samo da svene, pred kraj dodajte i 2 čena sitno seckanog belog luka.

Očišćenu boraniju prelomite na pola i dodajte uz malo vode luku.

Pustite da krčka, dok boranija samo malo ne omekne.

Dodajte mleko i kuvajte dok se boranija potpuno ne skuva.

Ovo jelo nije čorbasta boranija na koju smo navikli. Suva je i jede se viljuškom. 

Odlična je kao prilog uz meso.

Нема коментара:

Постави коментар