недеља, 4. август 2019.

Krem sladoled

Krem sladoled sa pavlakom baš volim i kombinujem ga često sa kojom kašičicom slatkog od trešanja, višanja ili jagoda. Evo ja ga ovako pravim. Slikala sam ga na vrat na nos jednog vrelog dana na 43 stepena. Na sreću bila sam brza, inače bi na kraju dobila u činijici sladak čorbuljak



Sastojci:


200 g. slatke pavlake
350 g. punomasnog mleka
140 g. šećera
aroma vanilije ili štapić vanilije

Priprema:


Uzmite štapić vanilije i presecite ga na pola i izgulite nožićem unutrašnjost.
U šerpicu uspite 200 g. slatke pavlake, dodajte 350 g. punomasnog mleka i 140 g. šećera i unutrašnjost i štapić vanilije.

Zagrejte sve, mešajte i kuvajte na vatri 3 minuta, pazite ne sme da počne da ključa.

Izbacite koru vanilije.

Masu procedite da biste eliminisali zrnca vanilije.

Ako nemate štapić vanilije koristite aroma ukus vanilije prema uputstvu.

Ostavite da se tečnost ohladi.

Zatim celu smesu stavite u aparat za pravljenje sladoleda i postupajte kao i kod pravljenja bilo kog drugog sladoleda.

Gotovu masu sipati u plastičnu činiju sa hermetičkim poklopcem i odložiti u friz.

Ako nemate aparat za sladoled prohlađenu tečnost stavite u plastičnu činiju sa poklopcem i ostavite u friz na 30 minuta.

Zatim izvadite iz friza i umutite mikserom. Na taj način će se razbiti kristalići koji su se stvorili prilikom zamrzavanja.

Postupak ponovite 4 puta i posle zadnjeg mućenja odložite u friz.

Ja sam ga ovde služila sa slatkim od višanja.


Нема коментара:

Постави коментар