субота, 10. август 2024.

Banana hleb

Izuzetno ukusan slatki hleb sa bananom, koštunjavim voćem i čokoladom. Ja sam koristila orahe, lešnike sa čokoladnim suzicama, vi možete i bademe ili pečene lešnike, šta vam se više sviđa. Kad vam ostane par banana, onako prezrelih, nemojte ih baciti, napravite ovaj divan kolač




Sastav:


3 veće banane ili 4 manje, dobro zrele i mekane 

3 jaja

250 g. brašna

130 g. smeđeg šećera, ako nemate može i običan šećer

aroma vanile ili kesica vanilin šećera

100 g. putera

1/2 kašičice cimeta

1/2 kašičice sode bikarbone

1 kesica praška za pecivo

rendana korica od 1 limuna

100 g. usitnjenih oraha, lešnika, badema ili kombinacija sva tri

100 g. čokoladnih suzica 


Priprema:


Penasto umutiti jaja, dodati šećer i vanilin šećer i mutiti dok masa ne postane penasta. 

Brašno prosejati, dodati mu rendanu koricu od limuna, cimet, prašak za pecivo i sodu bikarbonu i sve promešati. 

Usitniti suvo voće, ja sam ih stavila u kesu od zamrzivača i pritiskala tučkom za meso, tako su se usitniti, da nemam ni suviše krupne ni suviše male komade, već onako srednje. Ja sam imala nešto malo oraha i ostatak do 100 g. sam dodala lešnike. 

Kada su se jaja umutila dodajte puter i njega umutite s jajima, a zatim dodajte brašno. 

Mutite dok se masa ne ujednači, puter treba da se rastvori. 

Ručno dodajte usitnjeno koštunjavo voće i čokoladne suzice i primešajte da se masa lepo sjedini. 

Pleh za plumcake ili za komisbroth premažite puterom, pospite brašnom, otresite višak brašna. 

Uspite masu, poravnajte i lupite par puta pleh o radnu površinu, da se izravna. 

Pecite u prethodno zagrejanoj prćnici na 190 stepeni 10 minuta, zatim smanjite temperaturu na 180 stepeni  i pecite narednih 25 do 30 minuta, sve zavisi od vaše pećnice. 

Kada se kolač blagom odvojio od stranica pleha, to bi trebalo da bude to, za svaki slučaj probajte i čačkalicom da li je pečeno. Moj je ispao ovako pečen savršen.





 

Нема коментара:

Постави коментар