уторак, 27. август 2024.

Krem sa smokvama

Vreme je smokvi, slatke ko med. Poželela sam nešto slatko, brzo, a da ne moram da palim rernu na ove paklene vrućine. Tako sam pronašla ovaj recept. Pored sastojaka, napisala sam vam i zamenu, ako niste u mogućnosti da ih nabavite ili vam se zamena više sviđa kao opcija




Sastav:


10 smokvi krupnijih

300 ml. slatke pavlake 

250 g. Mascarpone italijanski krem sir, ako ne može i Philadelphia, može i kisela pavlaka sa visokim procentom mlečne masti

Šećer žuti, med, šećer u prahu, običan beli šećer - količina po ukusu. Ja sam koristila Truviju zaslađivač 2 supene kašike i nama je to bilo dovoljno, jer ne volimo puno slatko, a smokve su već dovoljno slatke 

Čokoladne suzice ili krupno rendana ili seckana čokolada na listiće, količina odokativna

Piškote umesto kašičice


Priprema:


Umutite mikserom slatku pavlaku da bude čvrsta, sa par kašika šećera. 

Dodajte joj i krem sir i umutite brzo, samo da se sastojci sjedine. 

8 smokvi oljuštite i usitnite ih mini pimerom u kašu. 

Uspite u krem od pavlake i maskarponea kašu od smokvi, špatulom lepo sve promešajte, da se lepo sjedini. 

Na kraju dodajte čokoladu, a i ne morate, lepo je i bez. 

Preostale dve smokve koristite za dekoraciju. 

Eto sva mudrost, za 5 minuta dobićete ukusnu kremu. 




Нема коментара:

Постави коментар