недеља, 4. фебруар 2018.

Koh od kajsija

Starinski koh od kajsija, vrlo lep, osvežavajući i niskokaloričan. Može se praviti od svežih kajsija ili od kajsija od komopota, kao što sam ja ovom prilikom pravila



Sastojci:


6 jaja
6 supenih kašika šećera (ako koristite kajsije iz kompota koje su već slatke, možete smanjiti šečer za 1 do 2 kašike)
6 supenih kašika izgnječenih kajsija
1 supena kašika brašna
2 supene kašike izmrvljenog keksa (ja sam ovom prilikom koristila piškote)

Dekoracija:


kondenzovano mleko sa suzama od čokolade, šumsko voće, šta god vam padne na pamet. Ja sam imala kondenzovanog mleka, koga sam samo prelila preko i na njega nalepila suzice od čokolade. Vrlo je lep i bez dekoracija.

Priprema:


Odvojiti žumanca od belanca.

Od 6 belanca umutiti čvrst sneg.

Umutiti penasto 6 žumanca sa 6 supenih kašika šećera dok ne dobijete svetlu buavu masu.

Dodati 6 supenih kašika pasiranih kajsija, 1 kašiku brašna i 2 kašike mlevenog keksa.

Pleh podmazati puterom i posuti brašnom,ili sa sprejom za podmazivanje plehova. Usuti masu i peći u prethodno zagrejanoj pećnici na 180 stepeni dok ne dobije rumenu boju i počne da se odvaja od stranica pleha. 

Pečen koh ostaviti da se prohladi i servirati.

Нема коментара:

Постави коментар