среда, 13. октобар 2021.

Čufte od junećeg lešo mesa u paradajz sosu

Ovo je jedno vrlo ukusno jelo i vrlo praktično, da iskoristite lešo meso koje vam je ostalo iz juneće supe i da ga spremite na malo drugačiji način. Meni se ovaj način vrlo sviđa, ćufte kasnije možete jesti i uz neku salatu, neki drugi prilog od povrća, ne mora biti baš sos od paradajza. Ja sam ovom prilikom napravila i posne punjene paprike uz ove ćufte






Ćufte:


400 g. junećeg lešo mesa
2 parčeta hleba
1 jaje
2 čena belog luka
biber
so
muškatni oraščić od prilike 1 kašičica
peršun
maslinovo ulje


Sos od paradajza:


maslinovo ulje
1 luk arpadžik ili pola glavice crnog luka
2 čena belog luka
800 g. paradajz pelata to su 2 manje konzerve paradajz pelata ili jedna veća konzerva
masline
bosiljak


Za uvaljati ćufte: 


prezle


Priprema:



Hleb potopiti u mleku i ocediti ga.

U seckalicu staviti juneće lešo meso, hleb koji ste ocedili od mleka, so, muškatni oraščić, jaje, perušun, beli luk i sve usitniti da dobijete skoro kremu.

Praviti ćufte, moje su bile težine 45 do 50 g. ja sam ih malo spljoštila i uvaljati ih u prezlu, kao što se vidi na fotografiji.





Pržiti ih na ulju.

Pržene odlagati na kuhinjski papir da upiju višak ulja.


Sos od paradajza:



Na maslinovom ulju izdinstati sitno seckan crni luk na tihoj vatri. Pred kraj dodati i 2 čeba belog luka.

Paradajz pelat izgnječiti rukama i dodati u prodinstan luk, dodati i  masline i bosiljak.

Krčakti na tihoj vatri 10 minuta.

E sad jelo se može završiti na dva načina, pravi i jedan i drugi, kako kad mi se jede.

Možete ćufte staviti u sos od paradajza i krčkati ih na tihoj vatri još 15 minuta. 

A možete da ih i ne dodajete i da sve ukupno krčkate sos još nekih 15-ak minuta, dok se malo ne zgusne, ne mnogo, sos mora ostati svež.

Ja vam predlažem da deo ćufti stavite u sos, a deo ostavite sa strane, pa vidite šta vam je lepše.




Нема коментара:

Постави коментар