четвртак, 7. октобар 2021.

Ukiseljene rotkvice

Ukiseljene rotkvice, za mene potpuni novitet i naravno odmah sam se ovog avgusta bacila u potragu za rotkvicama da ih spremim. Evo otvorila sam teglu i odlične su zaista, toplo vam preporučujem da ih napravite





Sastav:


600 g. očišćenih rotkvica

6 čena belog luka


Za preliv:


450 ml. vode

150 ml. sirćeta od belog vina

2 kašike šećera

1 kašičica soli

2 kašičice semena senfa

2 kašičice semena korijandera

1 kašičica bibera u zrnu

1 lovorov list


Priprema:


U šerpu staviti vodu, sirće, šećer, so i sve začine, sem belog luka. Pustite da proključa i od trenutka kada proključa neka se kuva 1 minut.

Ostavite sa strane da se ohladi. 

Ja da bih bila sigurna da će mi začini biti raspoređeni jednako u svakoj tegli, a od ove mase sam dobila 4 teglice ja procedim tečnost i odvojim začine.

Beli luk iseći na listiće.

U svaku teglicu ređati rotkvice, začine, pritisnuti blago da vam rotkvice ispune sav prostor.

Na kraju učvrstiti plastičnim držačom i zaliti tečnošću.

Dobro zatvoriti i sve sterilisati na sledeći način.

Koristiti šerpu u kojoj mogu da stanu se teglice i po širini, a i u visinu da ima prostora.

Na dno šerpe stavite čistu krpu, poređajte teglice i između njih stavite krajeve krpe, tako da kada se bude kuvalo da vam ne popucaju prilikom dodirivanja.

Nalijte teglice vodom, tako da imate dva prsta vode iznad poklopca teglice.

Stavite na umerenu vatru poklopite i sačekajte da počne da ključa.

Kada počne da ključa, smanjite vatru da blago ključa ili da šumi, stavite dršku varjače između šerpe i poklopca, da vazduh može da kruži i kuvajte tako 20 minuta. 

Zatim poklopite i tegle vadite tek sutradan kada se voda u šerpi potpuno ohladila.

Čućete kako poklopci pucketaku i tako se hermetički zatvaraju.

Vadite tegle i proverite poklopce, pritisnite poklopac i on je već trebao da povuče vakum. 

Ako čujete klik, klak da poklopac ide gore dole, morate otvoriti teglu, zameniti poklopac i ponovo sterilisati. 

Zato je vrlo važno uvek koristiti nove poklopce, kod njih nema greške. 



Нема коментара:

Постави коментар