недеља, 28. новембар 2021.

Keks sa pečenim lešnicima

Zaslužan za ovaj fantastičan keks je maestro Iginio Massari. Svaki njegov recept je savršen i tu nema greške. Ja sam ovaj moj deo namočila u topljenu mlečnu čokoladu ali i ne mora odličan je i bez nje



Sastojci:


200 g. putera
65 g. šećera u prahu
vanilin
trun soli
150 g. pečenih lešnika
35 g. šećera
50 g. belanca to je 1 belance (obavezno izmerite belance, stavite tačnu gramažu)
200 g. brašna



Za umakanje:


60 g. mlečne čokolade može i ne mora, prelepi su i bez


Priprema:


Izvadite puter iz frižidera da puter omekša.

Za to vreme sameljite lešnike.

Umutite 50 g. belanca sa trunom soli u sneg. Zatim nastavite mućenje dodavajući šećer dok ne dobijete lep šne.

Kada je puter omekšao da može da se muti penasto ga umitite sa 65 g. šećera u prahu.

Dodajte mu mlevene pečene lešnike.

Zatim polako dodajte brašno iz tri puta. Čim vam se apsorbuje brašno dodajte sledeću turu.

Pošto je masa gusta slobodno dodajte prvo dve kašike šnea i razmutite ga, da se masa razredi.

Zatim isključite mikser i varjačom dodajte šne od belanca prevrćući masu od gore ka dole, dok se belanca skroz ne sjedine sa masom.

Pleh od rerne obložite papirom za pečenje.

Masu stavite u poslastičarski špric sa zvezdastim širokim nastavkom i pravite krugove. Ako vam se sviđa drugi oblik možete i drugačije.

Peči u prethodno zagrejanoj pećnici na 170 stepeni 12 do 15 minuta.

Ako želite možete rastopiti malo čokolade i na kraju svaki pečeni keks umakati unutra. 

Ja sam napravila pola pola i mogu vam reći lepo mi je i sa čokoladom i bez okolade, nije neophodna uopšte.

Keks je fanstastičan miriše na puter i naravno na pečene lešnike.


Нема коментара:

Постави коментар