недеља, 11. март 2018.

Kiš Loren na moj način

Ovaj kiš rado pravim. Malo sam ga izmenila shodno našem ukusu i nama se jako sviđa. 



Sastojci:


1 lisnato testo
100 g dimljene slanine
100 g praške šunke
4 jaja
4 dcl kisele pavlake
biber
malo topljivog sira za odozgo

Priprema:


Za lisnato testo trebaće vam okrugli pleh prečnika 25 cm.

U originalnom receptu piše da se stavi 200 g suve slanine, nama je to izuzetno jako i slano, pa sam ja to prepolovila sa praškom šunkom. Vi ako želite napravite samo od dimljene suve slanine.

Slaninu i prašku šunku isecite na tanje listiće.

Ako testo trebate da rastanjite, rastanjite ga tako da vam testo prekriva ne samo dno, već i obode okruglog pleha.

Na dno pleha stavite papir za pečenje i preko toga lisnato testo. 

Na dno testa poređajte neizmenično šunku i dimljenu slaninu.

Umutite penasto 4 jaja. Posoliti i dodati jajima 4 dcl kisele pavlake.

Preliti masu od jaja i pavlake preko šunke. 

Kiš pecite u prethodno zagrejanoj pećnici na 200 stepeni 40 minuta.

Po proteku 40 minuta izvadite kiš iz rerne i odozgo naribajte malo topljivog sira. Ovo je takođe moj dodatak.

Vratite kiš u pečnicu na 1 do 2 minuta koliko je potrebno da se sir istopi.

Služite uz hladno pivo i uživajte u svakom zalogaju.









Нема коментара:

Постави коментар