петак, 12. јануар 2018.

Plodovi mora sa pasuljem

Nisam baš ni prema jednom jelu bila toliko skeptična, kao prema ovom. I drago mi je da sam se prevarila. Na to me je ponikla moja komšinica rodom iz Napulja, koja je pričala meni i mužu kako su za Badnje veče jeli dagnje sa pasuljem. Muž i ja smo se samo pogledali, u smislu, mi to nikada nećemo jesti. Nije ovo njena verzija, ovo je druga, ali mi se jako dopala kombinacija. Odlična za dane posta.





Sastojci:


1 luk arpadžik
1 manja šargarepa
1 manja stabljika celera
maslinovo ulje
3 čena belog luka
1 list lovora
grančica ruzmarina
2 g šafrana
1/2 kg pasulja iz konzerve
350 g očišćenih morskih plodova zamrznutih
limun
svež peršun
na vrh kafene kašičice ljute aleve paprike



Priprema:


Pasulj izvadite iz konzerve i ostavite da se ocedi. 

Za to vreme sitno iseckajte luk, šargarepu i celer. Sve propržite na malo maslinovog ulja. Kada se upržilo dodajte 3 čena belog luka sečenog na listiće i kratko propržite, samo da beli luk pusti aromu.

Dodajte 350 g morskih plodova i 1/2 kg oceđeno pasulja. Zamrznute morske plodove, nemojte cediti, već ih tako zaleđene sipajte.

Dodati 2 g šafrana, na vrh kafene kašičice aleve paprike, grančicu ruzmarina i jedan list lovora. 

Limun isecite na tri koluta i dodajte i njega.

Sve poklopiti i od momenta kada krene da baca prvi ključ, krčkati narednih 10 do 15 minuta. Ne okretati varjačom, već samo protresti šerpu. Za to vreme će morski plodovi pustiti svoj sok, limun svoj i biće sasvim dovoljno tečnosti da se skuvaju.

Isključiti vatru i posuti sitno seckanim peršunom promešati i služiti. 

Ja sam sebi na tanjiru nacedila malo limunovog soka i bilo mi je baš taman.







Нема коментара:

Постави коментар